نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

فروشگاه واسط شاپ تمرکز خود را بیشتر بر روی فروش لوازم جانبی گوشی مانند پاور بانک، کابل، هندزفری، هدفون و ... گذاشته است و در کنار آن، سایر لوازم دیجیتال اصل از بهترین برندهای ایرانی و خارجی را نیز ارائه می‌کند.

هندزفری بلوتوثی ریمکس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کیفیت صدای عالی و طراحی شیک و مدرنی دارند که مکمل هر دکوراسیونی است. در همین حال، طراحی اسپیکرهای خانگی ما به گونه‌ای است که کیفیت صدای استثنایی دارد که تجربه شنیداری شما را ارتقا می‌دهد.

از جمله محصولات ریمکس شرکت واسط شاپ می‌توان به هندزفری بلوتوثی، انواع شارژر همراه، کابل‌ها، اسپیکرهای بلوتوثی، اسپیکرهای خانگی، پنکه گردنی و انواع مچ بند بچه‌گانه اشاره کرد.

ما طیف وسیعی از هندزفری‌های بلوتوثی، از جمله هندزفری بلوتوثی گردنی، هندزفری بلوتوثی تک گوش و هدفون بی سیم را ارائه می‌دهیم. هر یک از این محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کیفیت صدای عالی دارند و به‌خوبی در درون گوش قرار می‌گیرند؛ بنابراین می‌توانید در حین کار، ورزش یا رفت‌وآمد از این هندزفری‌ها لذت ببرید. هدفون‌های ما از مواد با‌کیفیت ساخته شده‌اند و در طیف وسیعی از سبک‌ها و رنگ‌ها مطابق با سلایق فردی اشخاص هستند.

در واسط شاپ علاوه بر طیف وسیعی از محصولات هندزفری بلوتوثی؛ انواعی از پاور بانک‌های وایرلس و با سیم موجود است. پاور بانک‌های ریمکس در واسط شاپ به گونه‌ای هستند که به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را همه جا با خود بدون دردسر استفاده کنید. ما همچنین انواع کابل‌های شارژ؛ از جمله کابل‌های لایتنینگ، کابل‌های میکرو USB و کابل‌های تایپ C را ارائه می‌دهیم که همه‌ی آن‌ها برای ارائه شارژ سریع و مطمئن برای دستگاه‌های الکترونیکی شما طراحی شده‌اند.



:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1402 | نظرات ()